2012. május 22., kedd

Reike - Német juhászkutya tutorial

Referencia
Egyik kedvenc fajtám, felüdülés rajzolni. Mint minden rajzom ez is vázlattal indul, próbálom már a vázlatot arányosan mert utólag nem szeretek bele javítgatni ha elrontottam. Miután megvan a vázlat elkezdem betónusozni ez nálam annyit takar hogy besatírozom kb. 5 mm hosszúságú vonalakat húzogatok. Egy portréban vagy egy millió vonalat húzogatok.
Célszerű mechanikus ceruzát használni, de szoktam néha puhább ceruzát alkalmazni (7B - 8B - 9B) ha valamit erősen sötétre szeretnék persze tű hegyesre kihegyezve. Kutya szeménél szeretem használni vagy szőrnél ahol árnyékos. Szoktam fültisztító pálcikát is alkalmazni a szemnél pl. a csillanást előre megrajzolom majd miután betónusoztam a sötét részeket a pálcikával finoman beletörlök a fehéren hagyott csillanásba hogy ne legyen erőteljesen fehér.
Szőrnél előre megrajzolom a menet irányt merre indulnak a szálak ezzel megkönnyítem a dolgom mert amikor megrajzolom a szőrt a szálakat nem kell a referencia képet folyamatosan nézni.
Nos röviden tömören így készült Reike.
Papírméret A4
Elkészülési idő kb 20 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése