2012. május 24., csütörtök

Munkaeszközeim

Színes ceruzát, golyóstollat és grafit ceruzát használok. 
Attól függ éppen milyen a kedvem.

Grafit ceruzák
Grafit ceruzáknál sokat kipróbáltam. Vázlat rajzoláshoz Faber Castell-t használok. Sajnos legpuhábbat ebből a márkából csak B-t tudtam beszerezni. Így ezért használom csak vázlatrajzoláshoz.
Lyra-t szoktam sötétebb tónusozáshoz mert abból minden puhaságban kapható és jó minőségű is.

Faber Castell színes ceruzák
Színes portré rajzolásnál csak is Faber Castellt használok. Nagyon jó minőség alig nyomja rá az ember és szépen fog. Mielőtt nem próbáltam ki egy olcsóbb márkát használtam és ég és föld a különbség.


Golyós- és zselés tollak
Tollakat nagyon szeretek használni, kezdetben is azzal kezdtem rajzolni. Tollaknál annyira nem számít a márka, jó az összes. Csak arra kell figyelni hogy időnként töröljük a hegyet használat közben hogy ne folyjon 

További eszközök:
Mechanikus ceruzába hegyet érdemes több márkát kipróbálni, van mikor egyforma puhaság van feltüntetve de eltér a két márka között a puhaság.
Ezt inkább a 2B-re értem.
Radíroknál nemrég próbáltam ki a gyurma radírt.
Kicsit ódzkodtam tőle, de meg kell hogy mondjam nem olyan rossz. :)
Szőrnél hajnál  nagyon jó használni.

2 megjegyzés:

  1. Zita, nagyon szépen köszönöm, hogy újra meghoztad a kedvemet a rajzoláshoz, amit a műszaki iskola teljes egészében elvett tőlem. Szinte az undor kerülgetett, ha a papírra néztem. De hála neked, és a gyönyörű rajzaidnak, olyan ihletet és energiát kaptam, hogy alig várom, hogy ceruzát foghassak, majdnem minden újra megihlet, mint régen. Köszönöm, imádom a rajzaidat.
    Puszi: Panka :DD <3 ^^

    VálaszTörlés
  2. Panka ennek örülök! :)
    Nagyon kedves vagy köszönöm! :)

    VálaszTörlés