2012. május 25., péntek

Connie & Hópihe tutorial

Referencia fotók(tudom nem kiköpött ugyanolyan a portré de remélem annyira nem gáz)
Első lépés most is mint mindig megrajzolom a vázlatot. Majd fölül bal oldalt kezdem el beszőrözni  (mivel jobb kezes vagyok így kevésbé maszatolom) közben a hátteret is folyamatosan satírozom . Hátteret ritkán szoktam mert  nem nagyon megy vagy csak egyszerűen lusta vagyok. :D Viszont ha egy referencia képnek szép a háttere meg szoktam rajzolni vagy ha fehér kutyáról van szó . Mivel Connie a border collieban van fehér így ebben az esetben csináltam egy minimális hátteret.
Sokan kérdezték már hogy hogyan kell fehér szőrt rajzolni, ugyan úgy mint a feketét. A feketénél igazából több rétegben húzok vonalakat a fehérnél meg csak egy rétegben.
Ez a szőrfajta nem a kedvencem, most úgy készült hogy kinyomtattam a referencia képet és színes zselés tollal megrajzoltam a szőr tincsek irányát  a kinyomtatott képre. Könnyen bele lehet gabalyodni és még ilyen segítséggel is. Sajnos volt már jobb is mert ezt picit összecsaptam. :(
Papírméret A4. Elkészülési idő kb. 20 óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése