2013. március 7., csütörtök

Beagle bejegyzés

Ritkán, de most egy bejegyzésben két rajzról is szó lesz.
Papírméret és technika ugyan az mindkettőnél, azaz A5 méretre készült és fekete golyóstollal.

Első képen Száfi szerepel. Igyekeztem ebben a kis méretben is fotó realisztikusan ábrázolni.
Ilyen kis méretben ez nem egyszerű, de tollal könnyebben megoldható. Megszámlálhatatlanul sok vonalat használtam. Többnyire a mellkasán kívül 3-4 mm-es hosszúságban húzogattam meg.

Második képen Jessie & Artúr látható.
Ez nem éppen fotó realisztikus , mert két különböző hátterű képről készült. 
Így a hátteret leegyszerűsítettem. Artúrnál a jobb oldali kutyuson rajzoltam árnyékszerűséget mert annak az eredeti képén nincs eredetileg amikor befejeztem nem csináltam beszkenneltem és olyan furcsán nézett ki, nem a legtökéletesebb megrajzolás után sem. Plusz a szemüket is próbáltam hasonló csillanásúra rajzolni.

Most csak fotózott fázist tudok tenni íme:

Referencia fotók:



1 megjegyzés:

  1. Szia! Huhh...Nem is tudom hol kezdjem...Talán ott, hogy a netes nevemen Lexy vagyok és imádom a rajzaidat! Nagyon gyönyörűek és csak ámulok főleg amikor színes ceruzás rajzot látok! Hihetetlen vagy!^^ Őszintén szólva én is szoktam rajzolgatni [csak nemrég kezdtem el komolyabban foglalkozni vele] de nagyon örülnék ha megnéznéd a rajzokat és egyről-kettőről mondanál véleményt! Itt megtalálhatod őket, ha szeretnéd: http://vampappy.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1178943 :)
    A másik dolog az lenne, hogy szeretnélek megkérni, ha lesz időd csinálnál egy olyan videót ahol felveszed, hogy a kutya szőrének rétegeit hogy rajzolod meg? Mármint a szőrszálakat..Ha lehet grafit és színes ceruzával is! Csak mert én is szeretnék kutyát rajzolni...15.-én pusztult el a kutyusom, és leszeretném őt rajzolni, hogy örökké megmaradjon..:(
    Előre is köszönet mindenért!:)

    VálaszTörlés