2013. március 25., hétfő

Ada 2x

Fekete golyóstoll rajz,
A3 papírméretre( 30x42 cm).


Megrendelő kérte hogy ilyen beállításban készüljön a portré a kutyáról, mármint hogy az egyiken vidámabb a másikon komolyabb ábrázata legyen. Bár szerintem a komolyabb kicsit átment szomorkássá.
Mivel A3 méretre készült sajnos a digitalizálás nem a legjobb, kétszer kellett beszkennelni majd Paint-be összeillesztettem a két képet sajnos látszik az összeillesztés helye.
Mivel ilyen macerás volt a szkennelés így nem készítettem szkennelt félkész képeket.
Fotóztam. Íme:


Most sajnos nagyon sokáig tartott az elkészítése, mert közben beteg is lettem így az nehezítette a koncentrációm. Nem voltam nagyon türelmes és minél inkább elhúzódik annál inkább kevesebb a türelmem. Plusz most közbejött más teendőm is. Körülbelül majdnem két hétig dolgoztam rajta.
A háttér millió apró 4mm-es vonalkából áll, leginkább ez vitte el a legtöbb időt, de most már ha nem muszáj akkor nem hagyom háttér nélkül egy rajzomat sem.


Nem lett tökéletes mása a referencia képeknek a vége felé már kicsit kapkodtam is. Néhol szándékosan máshogyan rajzoltam meg bal oldali rajzon a nyakörvnél a bilétákat hagytam le a jobb oldali rajznál pedig a szemeknél változtattam sajnos így elég szomorkás ábrázata lett.
Plusz az árnyékokat igyekeztem nem megrajzolni hogy hasonló legyen a két rajz.

Remélem azért tetszik! Köszönöm hogy benéztél! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése