2013. november 30., szombat

Neo

Golyóstollal készült.
A3 papírméret , két hétig dolgoztam rajta.



Fázisokat ismét fotóztam most a szín elváltozások annak köszönhetőek hogy néha borús időben fotóztam máskor hét ágra sütött a nap. Kész képet most szkenneltem ezért van neki a lilás árnyalata.
Élveztem színessel dolgozni már nagyon régóta vágytam már rá, alig vártam hogy felavathassam őket.
Ez a rottweiler sorozat harmadik része.

Fázisok:



Készítettem videót is igaz nem a legjobb minőség mert sajnos telefonnal készítettem, de azért remélem nagyjából látszik.




2 megjegyzés:

  1. Eszméletlenül gyönyörű! :) Gratulálok.
    Remélem egy nap én is így fogok tudni rajzolni. :/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy köszönöm! Gyakorlással semmi sem lehetetlen én már 4 éve rajzolok és még mindig van hova fejlődni.

      Törlés