2012. december 8., szombat

Bellus

Ismét egy boxer  rajzzal jelentkezem.
Ezt fekete golyóstollal készítettem, megrendelő kérése volt aminek örülök mert nagyon szeretek tollal rajzolni kezdetben csak tollal rajzoltam.
Miközben készült elterveztem hogy többet rajzolok tollal mivel szinte mindig mechanikus ceruzával szoktam dolgozni a toll csak annyiban különbözik hogy néha meg kell törölni nehogy a lapon follyon a tinta. Szkennelésnél kicsit bajban voltam, mert hiába fekete toll ha fény felé tartjuk van egy kis színe a tintának. Ha színessel szkenneltem akkor ronda kékes árnyalatot kapott így a fekete fehér árnyalatot választottam de így meg olyan mintha grafit rajz lenne, ezért is tettem fotózott fázis képeket megint.
A3 papírméret, ahhoz képest viszonylag hamar végeztem vele.
Referencia fotóval összehasonlítva nem tökéletes, de mentségemre legyen most hogy a golyóstoll nem javítható a ceruzával ellentétben.
Remélem azért tetszik! Köszönöm hogy benéztél! :)

Szokásos fázisképek: 
Referencia fotó:
Fotózott fázisok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése